Programació multimèdia i dispositius mòbils
2015-09-29
2015-11-01
2015-11-02
2015-11-03
2015-12-14
2015-12-15
Utilización de librerias multimedia integradas Media Playback y Servicios.
Animaciones y gráficos.
Reproducción de medios.
Temas.
OpenGL.
Cámara.
UF2:
2015-12-07
Exercicis.
Videojoc Unity3D Asteroids.
- Presentació
- Activitats.
- _02_GUIDeclaradaActivity --> Botón que actualiza hora.
- _01_Dos_Activitys && _01_Dos_Activitys_02 --> Botón Intents, dual Activity.
- Activitats.
- _03_Barra_Accio --> Hello world con el icono de busqueda y un desplegable en la barra superior.
- _04_Editar_Texto --> Como indica su nombre, permite editar texto.
- _05_Casilla_Verificacion --> Casilla que verifica si esta seleccionada o no.
- _06_Botons_tipo_Radio --> Tres casillas que indican cual de ellas se presionó por útlima vez mediante botones tipo radio.
- UF1.3.2 Programació de dispositius mòbils
- Activitats.zip --> Actualització amb menu.
- UF1.3.3 -->Interficie d'usuari.
- Treball amb contenidors. (Calculadora)
- Controls d'entrada. (teoria)
2015-11-01
2015-11-02
2015-11-03
2015-12-14
2015-12-15
Utilización de librerias multimedia integradas Media Playback y Servicios.
Animaciones y gráficos.
Reproducción de medios.
Temas.
OpenGL.
Cámara.
UF2:
2015-12-07
- Activitats_00_Plantilla.
- CambioHorientacion.
- Animator
- Descarga archivo.
- ReproductorMusicaDesdeRecursos.
- Service_Music.
- UF2.3 Utilització de llibreries multimèdia integrades ANDROID. Animació i Gràfics.
- UF2.2 Utilització de llibreries multimèdia integrades ANDROID. Gestió de la reproducció d'àudio
- UF2.6 Utilització de llibreries multimèdia integrades ANDROID. Càmera
- UF1.2. Programació de dispositius mòbils SWIFT
- A09_CamaraEjemplo
- UF2.5 Utilització de llibreries multimèdia integrades ANDROID. OpenGL
- UF2.6 Utilització de llibreries multimèdia integrades ANDROID. Càmera
Exercicis.
Videojoc Unity3D Asteroids.
Cap comentari :
Publica un comentari a l'entrada