DAM_08

Programació multimèdia i dispositius mòbils

2015-09-29
  •  Presentació
2015-10-05
  • Activitats.
    • _02_GUIDeclaradaActivity --> Botón que actualiza hora.
    • _01_Dos_Activitys && _01_Dos_Activitys_02 --> Botón Intents, dual Activity.
2015-10-06
  • Activitats.
    • _03_Barra_Accio --> Hello world con el icono de busqueda y un desplegable en la barra superior.
    • _04_Editar_Texto --> Como indica su nombre, permite editar texto.
    • _05_Casilla_Verificacion --> Casilla que verifica si esta seleccionada o no.
    • _06_Botons_tipo_Radio --> Tres casillas que indican cual de ellas se presionó por útlima vez mediante botones tipo radio.
2015-10-07
  • UF1.3.2 Programació de dispositius mòbils
2015-10-18 e
2015-10-19
2015-10-26
2015-10-27
2015-11-01
2015-11-02
2015-11-03
2015-12-14
2015-12-15
Utilización de librerias multimedia integradas Media Playback y Servicios.
Animaciones y gráficos.
Reproducción de medios.
Temas.
OpenGL.
Cámara.


UF2:

2015-12-07
  • Activitats_00_Plantilla.
2015-12-14
  • CambioHorientacion.
2015-12-15
  • Animator
  • Descarga archivo.
  • ReproductorMusicaDesdeRecursos. 
  • Service_Music.
2016-01-11
  • UF2.3 Utilització de llibreries multimèdia integrades ANDROID. Animació i Gràfics.
2016-01-24
  • UF2.2 Utilització de llibreries multimèdia integrades ANDROID. Gestió de la reproducció d'àudio
2016-01-26
  •  UF2.6 Utilització de llibreries multimèdia integrades ANDROID. Càmera
  •  UF1.2. Programació de dispositius mòbils SWIFT
2016-02-15
  • A09_CamaraEjemplo
  • UF2.5 Utilització de llibreries multimèdia integrades ANDROID. OpenGL
  • UF2.6 Utilització de llibreries multimèdia integrades ANDROID. Càmera
Practica Cluedo.
Exercicis.


Videojoc Unity3D Asteroids.

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada